کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم


کروس معتقد است که جو رئال، بر خلاف آنچه که مردم تصور مي کنند، بسيار صميمانه است و احترام خاصي بين بازيکنان وجود دارد.


به گزارش "ورزش سه"، یکی از خرید های موفق رئال در فصل جاری، بدون شک "تونی کروس" بوده. بازیکنی که از بایرن به رئال آمد و تا بدینجا بازی های خوبی را برای کهکشانی ها انجام داده است. کروس در مصاحبه با "Die welt " گفت:


اوضاع شما در رئال

واقعیتش اصلا فکر نمی کردم که در این مدت زمان اندک، بتوانم به این خوبی در رئال جا بیفتم و احساس راحتی کنم.

با زندگی اسپانیایی ها خودت را وقف داده ای؟

بگذارید اینجور بگویم که اسپانیایی ها برعکس آلمانی ها وقت شناس نیستند و در این زمینه خیلی سخت نمی گیرند.

یعنی در صورت دیر رسیدن به تمرین، جریمه نمی شوید؟


چرا؛ منظورم خارج از فوتبال بود. در برنامه ریزی های شهری و اینکه مثلا غالبا مردم این کشور، سر موعد بر سر قرار هایشان حاضر نمی شوند.

واکنش مردم کوچه و خیابان در مورد شما چگونه است؟

در اسپانیا شور و حال فوتبال بیشتر از آلمان است. برای مردم این کشور، فوتبال مساله بسیار مهمی در زندگیشان است. برخوردها باورنکردنی هستند.امکان ندارد بتوانید آزادانه در خیابان قدم بزنید.

بازی در کنار رونالدو،بیل و بنزما چگونه است؟

عالی. احترام خاصی بین همه بازیکنان حکمفرماست. روحیه تیمی رئال، فوق العاده است. می دانستم بازی در تیم هایی که قدرت بازیکنانش از لحاظ تکنیکی بسیار بالاست، چگونه است.


و کریس رونالدو ؟


در حال حاضر بهتر از او وجود ندارد. همان بازیکنی است که فکرش را می کردم. او یک فرم خاصی فوتبال بازی می کند.

بازی در تیمی به باشکوهی رئال، چه حسی به شما منتقل می کند؟


 خیلی خوش شانس بودم که به رئال آمدم.در اینجا از فوتبال بازی کردن لذت می برم. از بازیکنان گرفته تا سرمربی، همه به من اطمینان دارند. رئال فصل را با هدف بردن همه جام ها آغاز کرده و باید بگویم که بر عکس آنچه بیشتر مردم فکر می کنند، جو رئال بسیار صمیمانه و حتی خانوادگی است.

در رئال، بازی زیبا مهم تر است یا کسب سه امتیاز؟

هر دو. ما سعی می کنیم هم زیبا بازی کنیم و هم برنده بازی باشیم. اما روشن است که کسب سه امتیاز در درجه اول اهمیت قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.